Monday, November 20, 2017

YOUTH Skincare Terbaru Dari Shaklee Malaysia

Assalamualaikum and Hye

Selepas Nutriwhite dan Enfuselle, kini Shaklee Malaysia telah mengeluarkan lagi produk penjagaan kulit yang terbaru iaitu YOUTH. Youth telah melalui kajian beserta clinical test selama 8 tahun, semestinya Shaklee ingin menghasilakan produk premium yang terbaik :)

Rangkaian Penjagaan Kulit Muka Shaklee YOUTH ini merupakan 100% semula jadi (natural) dan dijamin BEBAS dari parabens, phtalates, hydroquinon dan mercury.


So here Yana nak share antara produk yang terkandung dalam YOUTH 
step by step :)

Langkah pertama :

Membersih secara menyeluruh hingga ke dalam pori dengan YOUTH LUMINOUS GEL OIL CLEANSER.


Langkah kedua :

Menutup pori yang sudah dibersihkan dengan YOUTH PERFECTING SKIN TONER. Usually tak pakai toner lepas cuck muka antara punca pori muka besar.

Langkah ketiga :

Memulih dan memperbaiki kulit dengan YOUTH ACTIVATING SERUM.



Langkah keempat :

Melembap, mencerah dan memberi nutrisi kepada kulit dengan YOUTH AGE DEFENSE MOISTURIZER pada waktu siang dan YOUTH ADVANCE RENEWAL NIGHT CREAM pada waktu malam.


Penjagaan extra special :

Vitamin C dan E untuk meningkatkan keserian dan kecerahan kulit, membantu menghasilkan sel kulit baru serta menghilangkan kedutan dan menegangkan kulit dengan YOUTH RADIANCE C & E.


SKINCARE YOUTH diuji secara klinikal dan diuji secara dermatologi. Selain itu ia turut diuji oleh pakar mata (Ophthalmologist) membuktikan bahawa skincare ini selamat untuk mata, tidak merengsakan walaupun pada mata yang sensitif.

Ohhh yes, sebagai tambahan BB Cream pun ada :)

I am super duper excited on this new products!

InshaaAllah akan launch next year on Feb 2018, will update once available okay.



 
Copyright @Lyana Hisham | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com