Sunday, December 31, 2017

SUPPLEMENT SHAKLEE BAHAYA KE?

Assalamualaikum semua and Hye

Tahun 2018 nih merupakan tahun ke-5 Yana setia consume supplement Shaklee dan banyak Shaklee Effect yang Yana sendiri dah alami dalam tempoh hampir 5 tahun ini.


Mama and Ayish. Ayish nih memang baby Shaklee sangat sebab Yana dah consume Shaklee dari masa ikhtiar hamil, sepanjang kehamilan, lepas bersalin, berpantang, menyusu sampai lah lepas wean off Yana sambung supply Ayish dengan supplement Shaklee for kids pulak :)



Antara supplement Shaklee yang Yana consume. Tapi takde lah Yana consume semua hari-hari, ada yang Yana consume hanya bila perlu sahaja :)

Sebelum Yana kenal Shaklee dulu kan, Yana nih memang seorang yang sangat mudah kena demam, selsema dan batuk. Senang cerita antibodi sangat lemah. Time kerja dulu memang dalam sebulan for sure ada jer MC. Pantang ada kawan office yang tak sihat, lepas tu mesti Yana akan menyusul.

Sehingga lah Yana mula kenal supplement Shaklee, segalanya mula berubah 360 degree! Tahap kesihatan Yana improve jauh lebih baik.

Alhamdulillah Yana dah jarang sangat kena demam, selsema or batuk. Even ada orang sekeliling yang tak sihat, takde lah mudah sangat berjangkit macam dulu dulu.

And ada 2 lagi masalah kesihatan yang juga berjaya Yana atasi ever since Yana amalkan supplement Shaklee iaitu TEKANAN DARAH RENDAH dan SENGGUGUT setiap kali datang period.

Memang bersyukur sangat sangat sebab dua nih jugak yang selalu membataskan aktiviti fizikal Yana.

Time sekolah dulu Yana tak boleh berdiri lama masa perhimpunan memang Yana akan pitam dan tumbang. Masa sukan pun boleh join acara larian yang less than 200m kalau tak sama jugak ku akan pitam! Senggugut pulak time kena memang terbaring jer. Masa kerja dulu kalau kena memang MC or emergency leave lah jawabnya sebab tak boleh buat apa.

Lepas Yana start consume supplement Shaklee, Alhamdulillah tahap kesihatan Yana makin baik hari demi hari. Semua masalah tadi makin berkurang and lama lama takde lagi dah.

Berbalik kepada persoalan utama, adakah supplement Shaklee bahaya atau mendatangkan keburukan kepada kesihatan kita?

Jawapannya YA, kalau you tak consume dengan cara yang betul atau pun you overdosed. Setiap supplement ada cara yang betul dan sesuai untuk consume mengikut keperluan setiap individu. Pastikan anda membeli produk Shaklee daripada pengedar yang sah dan bertanggungjawab ya? Baru lah dapat consultation yang terbaik untuk anda dapatkan hasil atau effect yang anda inginkan :)

Kalau anda semua nak tahu, produk Shaklee nih dah ada sejak berpuluh puluh tahun and multivitamin Shaklee yang VITA LEA tu pulak dah wujud sejak 100 tahun yang lalu. Yang paling penting, Shaklee nih memang 100% NATURAL yer semua plant based.

✅ SAFE
✅ PROVEN
✅ EFFECTIVE

Tak perlu ada rasa ragu ragu untuk mencuba sendiri keberkesanan produk Shaklee, inshaaAllah memang terbaik.

Mana nak dapat company yang mampu buat kajian / landmark study, yang mana pengguna dah pun consume produk tu selama lebih 20 tahun.

Berdasarkan kajian yang telah dibuat, kumpulan yang merupakan pengguna supplement Shaklee hidup dengan tahap kesihatan yang JAUH LEBIH BAIK berbanding dengan mereka yang amalkan supplement lain dan yang langsung tidak mengamalkan supplement.


So rasa yakin tak nak makan produk yang dah TERBUKTI SELAMAT DAN BERKESAN BESERTA ADA BUKTI KAJIAN SELAMA LEBIH 20 TAHUN?

Yang dah sedia jadi pengguna Shaklee, tahniah kerana anda telah memilih antara produk supplement yang terbaik dan no 1 di US. InshaaAllah you are one step closer to a better health and maintain awet muda lah anda semua nanti ❤️

Yana dah jumpa ramai orang orang lama yang consume Shaklee, umur dah 50an dan 60an tapi nampak muda 10-20 tahun tau. So kalau nak jaga kesihatan, nak awet muda, nak cantik, kena lah consume dari umur muda sekarang. 


Habis tu yang dah berusia macam mana? 

Tak de masalah, boleh jer terus consume supplement untuk improve kesihatan kepada tahap yang lebih baik. The best yang Yana cadangkan untuk usia 30 ke atas ialah VIVIX dan COLLAGEN POWDER. InshaaAllah boleh nampak lebih muda daripada usia sebenar :)

"We're not talking about treating diseases.
We're talking about BUILDING HEALTH."

- the landmark study, Dr Bruce for Shaklee

Treating diseases kita serah pada ahlinya - Doctors & Specialists at the Hospitals.

Untuk order dan pertanyaan lanjut berkenaan produk Shaklee boleh whatsapp Yana di 016-2099703 atau untuk pembelian terus secara online boleh click link di bawah ini.





 
Copyright @Lyana Hisham | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com