Tuesday, March 14, 2023

Menu Sahur Simple

 Assalamualaikum and Hye ❤️

Biasa time puasa ni yang paling penting adalah waktu sahur, sebab apa yang kita makan waktu sahur ni la yang akan membantu untuk kita kekal bertenaga sepanjang seharian kita berpuasa.

Kalau boleh, kita nak sahur yang simple, cepat dan mudah tapi nak yang bantu beri rasa kenyang lebih lama also nak lebih bertenaga. Tak nak la time puasa jer rasa lemah, lesu dan mengantuk! Rugi sebab kita nak kejar pahala berganda-ganda kan?

Ada ke sahur yang all in ada semua manfaat ni?

OF COURSE ADA!

First you kena ada protein shake from Shaklee.


Yana sendiri adalah pengguna setia protein shake Shaklee sejak 2013 - 10 years already 😍

Antara yang paling famous ESP ni la, Energizing Soy Protein yang manfaat dia memang ALL IN ✅

ESP yang mengandungi sumber protein tinggi yang akan membuatkan anda rasa kenyang yang lebih tahan lama. Protein nih sangat penting untuk pembinaan sel dalam tubuh badan kita. Tanpa sumber protein yang mencukupi, badan kita akan rasa lemah, otot akan akan mula kendur, tulang boleh jadi rapuh dan kulit juga akan jadi semakin kusam bila umur kita makin meningkat.


Kalau nak tahan rasa kenyang lebih lama, tak cepat penat dan mengantuk, rasa bertenaga sepanjang hari, boleh cuba try sendiri consume ESP ni. Dah cuba 1 tong confirm jatuh hati terus! 😘 


Yana nak share sekali antara resepi yang anda boleh buat dengan menggunakan ESP, senang la nak pelbagaikan menu sahur lepas ni. Feel free to try and rasai sendiri perbezaan bila anda berpuasa dengan Shaklee.



Selamat Mencuba! Order boleh click sini 🤗



 
Copyright @Lyana Hisham | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com