Monday, April 18, 2022

RES V SHAKLEE : MANFAAT DAN KEBAIKAN

 Assalamualaikum and Hye ❤

Ramai yang dah tahu VIVIX SHAKLEE nih power sangat effect dia. 

Kalau Vivix adalah 10x lebih berkesan berbanding resveratrol sahaja, ResV pula adalah 13x ganda lebih berkesan berbanding Vivix!

Power kan?

Disebabkan effect ResV yang power nih, sejak ResV mula available untuk jualan pada 1st of March 2020, ramai sangat yang keep repeat order ResV untuk menikmati manfaat khasiat nutrisi kandungan ResV. At times, Shaklee ada juga menawarkan harga promosi untuk ResV, maka lagi ramai lah yang mengambil kesempatan untuk memiliki ResV lebih lebih lagi sewaktu promo 😍

SPECIAL PROMO FOR APRIL 2022‼️

Untuk setiap pembelian 3 botol ResV, anda berpeluang memiliki 1 lagi botol ResV secara PERCUMA! Untung sangat sangat ya.

Bagi anda yang belum mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE, anda berpeluang menyertai Shaklee secara PERCUMA dengan setiap pembelian ResV. Kalau nak beli 1 botol sahaja pun boleh, dapat FREE MEMBERSHIP SHAKLEE juga.


ResV Membantu Melambatkan Penuaan Pada Tahap Selular

Para saintis dapati faktor kerosakan DNA selular setiap hari mungkin merupakan sebab utama dalam pelbagai jenis masalah kesihatan yang berkaitan dengan usia.

ResV dicipta dan disokong oleh enam paten serta mengandungi proprietary, semua campuran semulajadi dari spektrum polifenol yang luas berasaskan anggur muscadine yang kaya dengan kepekatan asid ellagic dan ellagitannins berbanding anggur yang lain. Khasiat nutrisi di pada anggur muscadine, apabila digabungkan dengan polifenol lain, menghasilkan kuasa antioksidan yang besar.

Antara Keistimewaan dan Kelebihan ResV Shaklee


  • Menggunakan bahan semulajadi
  • Didorong oleh kemajuan saintifik
  • Disokong oleh 6 paten
  • Mengandungi spektrum polifenol yang luas
  • Dijamin HALAL

Pengalaman Yana sendiri sebagai Pengguna ResV

Kadang kadang tu kita selalu mengharapkan untuk tidur lebih awal tapi bukan setiap hari kita dapat tidur yang cukup 6-8 jam. Kita ada kekangan nak siapkan kerja atau kita ada anak kecik yang bangun setiap beberapa jam untuk susu. Anak yang dah besar sikit pun kadang terjaga tengah malam, nak kena melayan jugak tak dapat kita tidur 😅

Bila kita tak cukup tidur, waktu kita bangun pagi badan rasa lemau tak bertenaga. Kepala pening, berpusing pusing jadinya. Tapi kita perlukan tenaga sebab banyak urusan harian yangkita nak kena siapkan. Kalau tak ada tenaga, kita pun mudah jadi moody, rasa nak marah, lesu tak bermaya dan urusan pun banyak yang tertangguh.

Dengan pengambilan ResV sebelum tidur, waktu bangun pagi memang Yana rasa sangat fresh dan bertenaga even Yana tak cukup tidur. ResV really helps untuk recharge energy lebih cepat. Ibarat kita charge phone guna yang fast charging gituu terus penuh 😎

Another thing yang Yana perasan, lepas consume ResV tekstur kulit jadi makin halus and licin. No wonder salah satu manfaat dia ANTI AGING - melambatkan penuaan. InshaaAllah consume dari usia lebih muda boleh maintain nampak muda daripada usia sebenar and sebagai bonus untuk kesihatan + tenaga 💪🏻💪🏻


Untuk order dan pertanyaan lanjut, boleh terus whatsapp Yana, 
click terus link kat sini 📲 

Untuk berdaftar sebagai ahli, boleh terus click link kat bawah nih 👇🏻




 
Copyright @Lyana Hisham | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com