Saturday, July 12, 2014

Nak kulit CANTIK sebelum Raya?

Assalamualaikum dan Selamat Berhujung Minggu :)

Okayh entry kali nih Lyana sediakan khusus untuk mereka yang ada masalah kulit dan dah cuba bermacam-macam cara untuk mengatasi masalah kulit tuh tapi masih tak berhasil.

Antara masalah kulit yang sering diadukan oleh customer Lyana antaranya:

Jerawat pasir
Jerawat batu
Parut jerawat lama
Jeragat
Whiteheads and Blackheads
Pori muka besar
Parut luka lain
Garis-garis halus
Wrinkles (kedut)

Mainly, nih antara masalah yang banyak diajukan oleh customers Lyana. Mungkin ada lagi masalah-masalah lain, insyaAllah awak boleh describe pada Lyana and I will help to suggest yang mana yang terbaik untuk awak.




Untuk Lyana sendiri, antara supplements yang Lyana consistent ambil ialah ESP, Vitamin C, Vitamin E, Omega Guard dan Collagen Powder (collagen seminggu 1-2 kali sahaja just nak maintain awet muda gituu). But pregnant ada certain supplements tak boleh ambil yer. Cukup ambil ESP dan Vitamin C untuk mengekalkan kulit yang cantik, Omega Guard boleh ambil start 2nd Trimester but make sure kena ikut dos yang betul. Lyana makan Omega nih sebab Omega boleh bantu maintain body shape even pregnant pun awak tak lah overweight sangat, also Omega boleh buat kulit muka jadi pinkish sikit macam pakai blusher :)

Ibu Lyana pulak memang Lyana bagi dia Vivix dan Vitamin C. Collagen Powder yang Lyana punya pun sometimes dia ambil jugak. Alhamdulillah kulit ibu memang maintain cantik and gebu, plus dia tak de garis-garis halus dan kedut pada wajah. Terima kasih Cik VIVIX, awet muda ibu I. Nanti dukung cucu orang ingat dukung anak gituuu..

Untuk mengetahui supplements mana yang bersesuaian dengan masalah yang awak hadapi, boleh contact Lyana terus insyaAllah Lyana akan suggest yang mana yang terbaik untuk awak consume. Kalau ada budget pun boleh state terus so lebih mudah Lyana nak suggest according to your budget :)

Okayh, Lyana nak share antara testimoni mereka yang consume supplements untuk kecantikan kulit:








So for those yang nak kulit cantik sebelum Raya, kena lah start daripada sekarang. Nanti Raya tak payah dah nak tutup cela-cela pada muka dengan foundation and concealer yang tebal.

Till then, Selamat Berpuasa semua. Assalamualaikum :)

Instagram: @lyanashaklee
Facebook: White Lavender
WeChat: lyanahisham
Whatsapp: 016-2099703
Email: lyanahisham@yahoo.com



 
Copyright @Lyana Hisham | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com